Post. Scoor. Verdien.
Creativiteit loont. Of je nu net begint met posten of al een publiek hebt – met Yourfluence verdien je aan content die écht iets doet. Wij brengen jouw ideeën samen met merken die op zoek zijn naar impact. Op Yourfluence is iedereen een influencer.

Yourfluence in het kort:
Als creator doe je mee aan campagnes die aansluiten bij jouw interesses.
Je maakt content, deelt die met je publiek en verdient geld.
Hoe beter je bereik, hoe hoger je beloning.
Yourfluence
Hoe werkt het?
Goed om te weten!
Moet ik een bedrijf hebben om mee te doen?
Zeker niet! Ook als particulier kun je aan campagnes meedoen. Je registreert je dan als flexfluencer. Lees alles over de verschillende creator types op deze pagina.
Het lukt mij niet om mee te doen
Als je alle stappen in onze how to goed volgt moet het voor iedereen mogelijk zijn om aan een campagne deel te nemen. Lukt dit niet? Neem dan even contact op via E-mail of Whatsapp.
Ontdek Yourfluence
Wat zijn micro- en nano-influencers?
Nano- en micro-influencers zijn creators met een kleinere, maar zeer betrokken community. Waar grote influencers vaak miljoenen volgers hebben, richten nano en micro influencers zich op specifieke doelgroepen van sport en beauty tot lifestyle of lokale hotspots.
Nano influencers hebben doorgaans tussen de 1.000 en 5.000 volgers, terwijl micro influencers meestal tussen de 5.000 en 50.000 volgers hebben.
Hun kracht ligt niet in het aantal volgers, maar in de echtheid en de hoge mate van betrokkenheid binnen hun community.
Ze worden door hun publiek gezien als betrouwbaar en oprecht, omdat ze content maken over onderwerpen die écht bij hen passen. Hierdoor voelen hun aanbevelingen natuurlijk aan, wat zorgt voor meer vertrouwen en hogere conversie bij hun volgers.
Voordelen van nano- en micro-influencers voor merken
Het inzetten van nano- en micro-influencers biedt merken een unieke kans om op een authentieke en schaalbare manier zichtbaar te worden bij de juiste doelgroep.
1. Authentiek en geloofwaardig
Nano- en micro-influencers hebben een sterke band met hun volgers. Hun content voelt niet als reclame, maar als een echte aanbeveling wat het vertrouwen in jouw merk vergroot.
2. Hoger engagement tegen lagere kosten
Door hun persoonlijke connectie met hun publiek ligt de engagement rate vaak twee tot drie keer hoger dan bij grote influencers.
Meer reacties, likes en conversies voor een fractie van de prijs van macrocampagnes.
3. Gericht bereik
Omdat nano- en micro-influencers vaak een niche bedienen, bereik je precies de mensen die relevant zijn voor jouw merk van lokale klanten tot specifieke lifestylegroepen.
4. Eenvoudig opschalen
Via een platform zoals Yourfluence kun je moeiteloos samenwerken met tientallen tot honderden nano- en micro-influencers tegelijk. Zo bouw je snel een groot, maar authentiek bereik op.








